Jana Klekar, BA(hons)
rozvojový průvodce

“Spokojení zaměstnanci zajistí spokojené zákazníky. Spokojení zákazníci zajistí spokojené akcionáře – v tomto pořadí!” Simon Sinek

Business koučink

Věřím, že spokojený zaměstnanec stojí za spokojeným zákazníkem.

Mezinárodní zkušenosti jsem sbírala ve společnosti Telefonica, O2 ve Velké Británii. Mimo jiné jsem se zde podílela na vytváření strategických plánů, vedla nadnárodní projekty jako One Young World a Think Big, vytvářela nové procesy a metodiky (CX).
Nabyté vědomosti a dovednosti jsem později uplatňovala a dále rozvíjela v ČR. Zaváděla jsem principy CX do společností, podporovala rozvoj start-upů, působila jako konzultant projektů s národními i regionálními dopady. Pro Pardubický kraj jsem rozjela a vedla program Parádní kraj, který iniciuje a podporuje rozvoj inovativních projektů v regionu.

Moje specifika a benefity při spolupráci s firmami

CX (zákaznická zkušenost)

  • Ctím princip: ZAMĚSTNANCI JSOU VŽDY NA PRVNÍM MÍSTĚ
  • 2019: školení Iana Goldinga v Budapešti
  • 2020, 2022:porotce v European Customer Centricity Awards
  • 2022: porotce Customer Centricity World Series
  • Propojuji pracovní zkušenosti a vzdělání v oblastech L6S, Scrum, procesních nastavení a řízení s profesním tréninkem v psychologii a koučováním

Inspirace a vzory: Jeanne Bliss, Simon Sinek, Shep Hyken, James Dodkins a Ian Golding

Pro klienty

V business sféře kombinuji koučink s mentoringem a konzultačními službami. Poměr těchto činností jakož i jejich formy a rozsahy lze nastavit dle požadavků klienta a firemních potřeb. Zároveň Vám mohu poradit v oblasti dotací.

První setkání zdarma

Společenská odpovědnost

  • 5 % výdělku věnuji na sbírky Dobrý Anděl, 3v1, NF Radovan
  • 5 % času zdarma pro neziskové organizace a spolek Podnikavé ženy v Pardubickém kraji

Podmínky ochrany osobních údajů